Wijzingen van de PK’s

Misschien is ten overvloede, maar…..

.In verband met de vele afmeldingen en wijzigingen bij de VW verzoek ik u allen zelf regelmatig op de website van Eem- en Flevoland (www.biljarten-eemland.nl) te kijken bij de “Recente Publicaties” van de PK’s.

Daar staan de laatste wijzigingen (op volgorde van datum en tijd) betreffende de VW, DF en Uitslagen.

Open een PDF bestand en druk altijd eerst op Ctrl F5. Hiermee ververst u de pagina en ziet u de laatste actuele versie.

Ik probeer alles ook zoveel mogelijk per mail te laten weten aan de desbetreffende personen en WL.
Kunt u voorgaande actie (Ctrl F5) ook a.u.b. uitleggen aan al uw leden, dan worden meeste vragen meteen beantwoord.

Er worden door de leden bij mij veel vragen voorgelegd, die ook door de eigen WL en Secr. beantwoord zouden kunnen worden of door voorgaande handeling uit te voeren.

Op iedere pagina van de website staat ook bovenaan dit Ctrl F5 verhaal. Het zou mij een hoop telefoontjes en mailtjes schelenals iedereen dit zelf zou kunnen doen.Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groeten,
Lilian Albers