Nieuwe kledingsponsor

Biljartvereniging B.I.O.S. Barneveld heeft een nieuwe kledingsponsor voor de teams van de dag- en avond districtscompetitie gevonden in het bedrijf DE BUNTE vastgoed in Ede.

Voorzitter Anton de Koning: “Het is inmiddels 12 jaar geleden dat de vereniging B.I.O.S. is opgericht. De prachtige biljartlocatie aan de Schoutenstraat in Barneveld is destijds gerealiseerd door de eigenaar van Blitz Brillen, welke zelf ook een fanatiek biljarter is. Blitz was dan ook de eerste kledingsponsor van de vereniging. Er waren 2 jaar geleden al plannen om in het kader van het 10 jarig bestaan nieuwe kleding aan te schaffen, echter gooide Corona toen roet in het eten. Inmiddels is de competitie weer gestart en zijn wij erg blij met de nieuwe kledingsponsor. BV B.I.O.S. heeft inmiddels 4 district teams in de dag competitie en 1 team in de avond competitie.
Daarnaast heeft BV B.I.O.S nog 2 landelijk spelende kaderteams en 1 top team, spelend in de eerste divisie. Dit jaar viert de vereniging haar 12,5 jarig bestaan.
Ik wil deze gelegenheid aangrijpen om deze mooie sport aan alle Barnevelders aan te bevelen. Momenteel kent de vereniging 36 leden, welke spelen in de diverse teams zoals hierboven beschreven. Daarnaast zijn er nog 30 mensen lid van de Stichting B.I.O.S. Dit gaat om biljarters die alleen recreatief een balletje willen komen stoten. Mocht u geïnteresseerd zijn en een keer de sfeer willen proeven dan bent u van harte welkom. Kijk voor meer informatie en openingstijden op https://www.biljartvereniging-bios.nl/.”

Over De Bunte vastgoed:
De Bunte Vastgoed ontwikkelt woningbouw- en utiliteitsprojecten door heel Nederland. Zij onderscheiden zich door een zeer directe no nonsens aanpak, snelheid van werken, deskundige en kostenbesparende inbreng in het project, kwaliteit en zeker niet onbelangrijk een prettige sfeer/omgang gedurende het gehele ontwikkelingstraject. Steeds meer worden ze betrokken bij huisvestings- oplossingen, waarbij potentiële opdrachtgevers tevens op zoek zijn naar een geschikte locatie. (zie https://www.debunte.nl/)

Reacties zijn gesloten.

Ondersteund door WordPress | Thema: Baskerville 2 door Anders Noren.

Omhoog ↑